Vetlandas Anläggning

Jag tycker Vetlandas anläggning är fin och stor... dock har den väldigt framliga saker bredvid :O

Ex, uppanför våran hoppbana ( grusbanan, där man hoppar fram på midsommar) Finns de en fotbolls plan.
Där de skriker och håller på, vissa hästar blir ganska rädda när de skjuter upp bollar lite hit och dit!
Mellan hoppbanan och fotbollsplanen är de en järnväg där de går tåg.

Hästarna lär sig att bli trafik säkra iallafall ;)







Bredvid blåleden finns de en fabrik... holsbyverket

De låter inte så jätte mycket där ifrån ändå, men de bästa är att ifall om hästen blir lös så kan den inte springa in där för de är staket.... stora staket så inte hästar kan hoppa eller springa igenom ;)

De är bra!


Och på framsidan av VRF är de en stor väg som kommer från centrum! ;)
Vet inte hur många gånger de har varit hästar som har springit där uppe!
De har iallafall inte hänt någon allvrligt över detta än.

Men jag vet flera anläggningar där de är ännu mer favriker och en stor eller en jätte stor väg.
Jag tycker ändå att Vetlandas anläggning är jätte fin och bra!

De finns alltid några negativa saker på en anläggning, de är dessa saker jag tycker inte är så bra! :)




Jag älskar Vetlandas gräsbana! den gör hela anläggningen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0