Dagen hos Anki!

Först på dagen gick vi ner i hagarna och skulle hämta Prescott innan vi gick och hämtade han så gick vi in till fölisarna och fotade på dem lite! :D
Dem är så grymt söta! :D
De är Emelie som har bilderna på dem så hon lägger nog ut dem någon dag så ni kan se dem! :D
Sen gick vi in till 3åriga ston som gick i hagen bredvid och fitade lite på dem.
För jag ska kanske ha en av Ankis 3 åringar i sommar! :D
För jag skulle ha någon utav stona antigen San José eller Fairy Tail ;)
Båda två är super fina!
Fast jag vill nog mest ha san josé men de får vi se hur de blir, jag vill ha den som kan förhoppningsvis bli den bästa av dem två!
Detta är San josé
Och detta är såklart fairy Tail!
Både är mycket fina ponnyer...
Sen när vi hade varit lite hos dem, då hämtade vi kotten sedan Tucson.
När vi hade hämtat båda då är de ju bara att göra i ordning dem, vi skulle rida ut på dem, sa Anki!
Vi red åt andra hållet än vad vi brukar göra.
De gick bra, fick liten lust att båda mitt i allt, hihi de är ju en sjö precis bredvid!
Tucson gick i direkt... Kotten vägrade, han var as sur och var verkligen jätte bestämd..
Vi fick inte i han, så vi red iväg på vår lilla runda igen.
När vi kom tillbaka till sjön gick vi tillbaka dit, vi skulle bara få i han.
För då var han bara dum, ni ska bara veta! :O
Vi stod där mer än 30 min för att få i han, vi satt på han vi ledde vi lockade.
Jag fick hoppa upp på han, efter typ några.... *host* några försök gick han i vattnet.
Tufft men väll förkänt! ;)
Sedan gick vi tillbaka gjorde iordning allt och åkte sedan hem.
Allt detta gjorde vi hemma hos Anki! :)
Här är Tussen i vattnet!♥
Han blev lite rädd för något! ;)

Kommentarer
Postat av: kimman

0702777429 ! Kraaaaaaaaaaam <'3

2012-05-06 @ 21:57:28
URL: http://kimwiip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0