Finfina Fanny!

Ett hjärta av guld som få, Fanny du är grym! 20 år gammal och har gått på ridskolan med tre olika ridlärare, ungefär 10 år eller något tror jag.

Det kvittar om man kommer lite stort eller lite nära på henne, hon försöker alltid så gott hon kan. Och river gör hon nästan aldrig, för hon är så försiktig om benen. Alltid glad och öronen framåt när man hoppar, älskar att se henne glad!

Nu till sommaren ska hon pensioneras och få komma bort från ridskolan, det förtjänar hon verkligen efter allt hon gjort på ridskolan! :')

Åh Fanny, du är för go! Och så söt när du ser att hindret inte bara är med bommar och att det kanske hänger ett plank eller liknande, hihi ni ska bara veta så söta och stora hennes ögon blir!

För er som inte förstår varför jag gillar Fanny rätt mycket är det för jag har hoppat och tävlat rätt mycket på henne från förra året på våren till vintern ;)

/ Emelie

Bild från igår på ridskolecupen, fick ta bort mitt ansikte för det såg lite roligt ut.


Kommentarer
Postat av: nina

grymt fin blogg och ni är såklart grymt söta kram!

2012-05-21 @ 17:21:25
URL: http://ninahanssons.blogg.se/
Postat av: Emmeli Isaksson

SV; Hejhej och tack! :DD

Visst,, säg till när ni följer mej!

2012-05-21 @ 20:13:09
URL: http://mywonderfuldream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0