HEJ BLOGLOVES!

Nu är jag i skolan och har min sista lektion..
 Jag och engelska och jag har gjort klart allt som man skulle ha gjort klart så jag fick sitta vid datan och göra vad jag vill! :D
Mycket najs!!
För då kan jag blogga med er mina vänner.

Idag har jag bara varit i skolan än så länge, de har varit bra.
Lite tråkigt att inte Emelie är här men sådant är livet.
jag åker också ju idag till FLYINGE!!! :D
Är fan as laddad, vi ska vinna allt ihopa... ;) thihi

Men bloggen kommer jag försöka uppdatera så mycket som jag hinner med nu när jag ska tävla, men de kommer säkert att gå bra ändå men de är inte lika roligt utan Emllan! :(



För hon gör verkligen allt så mycket roligare.
Men jag har haft många bloggar själv i flera år, så de är inte så jätte farligt!
Måste bara uppdatera hur mycket som helst nu när Emelie är borta!
Right?
Så ni har något att läsa på våran bästa blogg EVER!!

För jag hatar bloggar som bara avslutas hela tiden eller om någon slutar blogga, de är tråkigt..
Så jag ska blogga hela tiden, de lovar jag!♥


Ni är vårt bästa opch de hoppas jag att ni vet om... ni är grymmast!
Big love to you! ♥



Ha de as bra nu så härs vi senare! :*


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: javisst! thirtyeight.blogg.se heter jag, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig också :)

2012-05-11 @ 14:39:02
URL: http://thirtyeight.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: jag skulle gärna ha hästar och åka och tävla också, haha ;)

2012-05-11 @ 14:52:39
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bloglovinbyte? :) <3

2012-05-11 @ 15:11:15
URL: http://aileenalami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0