Hjälp mig!!

Hihi, i sommar jag ska tvinga Emelie att låna en 3 åring från Anki!
Tycker inte ni de också?
de är bättre att ha en 3 åring än inte ha någon ponny alls?
Fatta en hel sommar utan att rida, hur mycket tappar man inte då?
Emelie rider grymmt bra, så jag tycker hon ska iallafall testa ha en 3 åring.
Tycker inte ni de också? :)
Hihi, visst är Emelie bäst, för de är hon! ♥
7
Snälla kommentera alla och skriv att ni tycker Emelie ska ha en 3 åring i sommar med mig.
Snälla, alla som kommenterar från en länkning på bloggen! ♥
Ni ska göra detta!
* Skriv att ni tycker Emelie ska ha en 3 åring om ni tycker de annars skriver ni de det ni tycker.
* Skriv hur bra Emelie rider
* hihi, (blev lite nyfiken) Skriv också vad ni tycker om min ridning! :)
haha, detta ska bli kul att läsa....!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Båda rider sjukt bra!! :) och emelie det är jättemysigt att ha en 3-åring, har sjäkv en 5-åring!!! :)

2012-05-18 @ 17:18:47
URL: http://teamfrem.blogg.se/
Postat av: Emma

Såg en film på när Emelie hoppade i Hultsfred och det såg verkligen jättefint ut! :) har inte riktigt sett hur Julia rider, men kan kolla det :) så Emelie, känner du att du klarar av en treåring beroende på hur den är i personligheten så tycker kag att du kan ha en i sommar :) tyckte du rider fint!

2012-05-18 @ 17:31:10
URL: http://emmamelbourne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0