Inte bra

Uppdateringen var verkligen sjuuukt sämst igår.. Detta är ju nästan pinsamt och kommer inte hända igen, promise!

Min anledning var att när jag kom hem från skolan så åt jag och sedan drog till ridhuset för att åka med Julia och prova sadel till henne på Charlies i Jönköping. På vägen dit försökte jag blogga med appen ville inte. I Jönköping blåste det jätte kallt så kunde i blogga av att jag frös. På vägen hem hade jag 4% batteri och ville spara dom ifall någon skulle ringa hem. När jag kom satte jag mig med mina läxor, åt kvällsmat och somnade tidigt för jag är såååhääär trött nu för tiden...

Känner att det blev långt och oviktigt men vill att ni ska förstå att det inte gick att blogga. Men idag ska jag uppdatera er så mycket som appen tillåter! :D

/ Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0