Jag är stolt!

Jag är stolt att ha en blogg med Emelie!
Jag är stolt att ha er som läsare, för ni är så jävla GRYMMA!!
Ni är fan alltid här och läser våran blogg och stöttar oss.
Nu när inte Emelie är hemma så har hon inte kunnat blogga så mycket och de har jag stor förståelse för.
Och nu så kommer jag in i bilden med då... jag bloggar inte heller så jätte mycket just nu!
Men ändå är ni här och läser våran blogg :`(
Är nästan som man börjar gråta, vi har fortfarande hög statestik, tackvore er!♥
Ni är fan guld värda era älsklingar!
Ni är de bästa man kan ha, är så jävla glad....
De finns inte ord, livet är så jävla underbart ibland!
Ni finns här och jag försöker verkligen uppdatera nu när jag är själv.
De är bara runt 3,5 dagar kvar utan Emelie, de klarar vi!
För jag ska försöka uppdatera hur mycket som helst....
Vi gör detta för er...♥
Ha en toppen kväll för ni ska jag göra inlägg till imon!!! :D
Och resten utav veckan, hörs senare gooodniiingaaar!
SAKNAR DIG EMLLAN SÅ JÄVLA MYCKET!
LÄNGTAR TILLS DU KOMMER HEM!♥
GOOOO JUMPNERDS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0