Luva eller inte luva?

Vad tycker ni, ska man ha luva eller inte luva?
Jag tycker luva är jätte snyggt i hoppningen,
speciellt på tävling är det snyggt :)

Ett schabrak och en matchande luva är jätte fint,
även till vardags tycker jag det ser fint ut.
Men jag tröttnar lätt på luvor om man har det varje dag,
därför använder jag oftast det bara till tävling eller fotografering.



Sen på tävling och hemma är det jätte fint att inte ha luva också,
skulle min häst vara jätte känslig för ljud så man ibland skulle behöva bomull i öronen eller likande, är det ju fint att ha en luva över så det inte syns.

Men allt är ju en smak sak och alla tycker olika.
Själv föredrar jag luva då jag tycker det är allra snyggast.



Vad tycker ni om luvor? :)



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker det är snyggt om det matchar schabraket, men inte typ orange schabrak och rosa luva, inte så snyggt XD Men jag tycker det blir tjatigt att ha det varje dag, och det är snyggt utan med!:) Så det är snyggt att variera med!;)

2012-05-11 @ 14:17:40
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0