Nu har jag ridet!

Annie gick super bra!
Red på mailns fälttävlandsbana lite i början och galopperade runt.
Galopperade upp för hennes bank och hoppade över hennes vattengrav en gång.
Den är ungefär 3m lång kanske längre vet inte, Annie var iallafall super fin då.
Gick sedan till hennes ridbana och trimmade igenom henne där, hon var mycket fin i slutet och verkligen släppte i gela kroppen.
Hon var jätte mjuk och fin!
Nöjd och taggad är jag till imon, är jätte glad red men bara blingbroddar idag när jag red och jag halkade inte en ända gång red inte så snabbt och svägde inte så fort men jag känner mig ganska säker ändå! :)
Det är så fint här, ni ska bara veta!
Ni kanske får de, om ni vill se Malins gård så lämna en liten kommentar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0