På Fredag!

På fredag får jag mitt internet på mobilen så då ska jag åka till åstorp så då kan jag blogga en massa påväg dit! :D
Igår köpte vi en ny sadel till Annie, dem sa att hennes sadel låg JÄTTE illa på lilla Annie :(
Så vi köpte en helt ny sadel en brunis! :D
Den passade Annie helt perfekt!!
Köpte också en magplatta och stigläder och ett par stigbyglar :D
Så nu har Annie en helt ny utrustning!
Ska bara köpa ett par nya benskydd till henne i Falsterbo ett par Verdus eller vad de heter! :P
Ett par bruna såklart! :)
Vill ni se min nya utrustning då får ni säga till! :)
Hihi, tagga tävling i helgen, är fan as laddad!!!!!! ♥
Love this ponny so much!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se :)❤

2012-05-29 @ 17:42:07
Postat av: kimman

Jag vill se :D

2012-05-29 @ 19:05:34
URL: http://www.kimwiip.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0