Sanningar om mig

1. Jag är en perfektionist.
Jag vill alltid att allt ska vara snyggt skrivet, fint mockat osv.
Dock blir ju allt lååångt ifrån perfekt som inte går att få.
Men jag kan lätt störa mig på små saker som inte ser bra ut osv.



2. Jag är fruktansvärt morgontrött.
Hatar att gå upp tidigt på morgonen, och på helger sover jag gärna länge ;)
Dock blir det bara till 11 innan jag alltid väcks av något.

3. Jag har lätt för att dryga ut tiden i stallet.
Hur lång tid kan det ta att mocka, göra mat, borsta och rida liksom?
Erkänn tiden bara flyger iväg när man är i stallet?
Tror att många håller med mig ;)



4. Jag har aldrig haft en mobil mer än 1 år.
Haha, har aldrig haft någon utav mina mobiler i mer än 1 år,
det högsta tror jag är 1 år och det var med min förra.
Min första hade jag bara i 2 månader innan jag bytte.

5. Jag betalar det mesta utav mina ridkläder.
Många verkar tro att jag får mina ridkläder och utrusting,
men oftast är det inte så, jag betalar i stort sett allt själv.
Jag sparar pengar från julafton, presentkort från födelsedagen osv.

image description



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är också riktigt morgontrött, hatar att bli väckt på morgonen och behöva gå upp och gå till skolan, när jag lika gärna kunde sova ett par timmar till... Menmen, det är skönt att vara uppe också så att man inte sover bort hela dagen!;)

2012-05-14 @ 19:06:34
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0