Starter i helgen!

Hejsan!
kommer lite startlistor från hela helgen.
Jag är ganska nöjd men mina starter, kunnat starta lite längre back men aja.
Är ändå kanske nöjd som sakt.
Ska hoppa en lite lätt klass imon vi börjar med en LA + 5 går mes in för att känna på banan och lite sådant!
Msv b då har jag känt på banan och vet lite hur jag ska rida och hur snabbt och smidigt jag kan rida.
Och sen på söndagen avslutar jag helgen med att hoppa en msv a.
Får se hur mycket jag satsar i helgen.
De beror på hur banan käns och hur vädret är, för jag vill inte gå omkull igen :/
Inte så kul nu när jag börjar komma igång igen på gräs! :)
Hejsan!
kommer lite startlistor från hela helgen.
Jag är ganska nöjd men mina starter, kunnat starta lite längre back men aja.
Är ändå kanske nöjd som sakt.
Ska hoppa en lite lätt klass imon vi börjar med en LA + 5 går mes in för att känna på banan och lite sådant!
Msv b då har jag känt på banan och vet lite hur jag ska rida och hur snabbt och smidigt jag kan rida.
Och sen på söndagen avslutar jag helgen med att hoppa en msv a.
Får se hur mycket jag satsar i helgen.
De beror på hur banan käns och hur vädret är, för jag vill inte gå omkull igen :/
Inte så kul nu när jag börjar komma igång igen på gräs! :)
La + 5 startar nr 3 och de är 24 startande :P
Startar nr 17 av 50 i msv b
Startar nr 2 av 10 i msv a ;)
HAHA, nja inte så bra igentligen (a)

Kommentarer
Postat av: MatildaE

Hej JUMPNERDS! :D

Skulle vi följa varandra via bloglovin?

Följer er nu! :)

2012-05-12 @ 09:30:29
URL: http://pussmulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0