Tvål och Läderbalsam

När jag var i Jönköping gick jag in på Hööks,
där köpte jag tvål och fett.
Vilket verkligen gick långt över mina förväntningar.



Tvålen renar bra men man får gnugga rätt bra,
kan bero på att Salsa saker var väldigt skitigar men iallafall.
Man fick bort skiten man ville och allt kändes fräsch.

Läderbalsamet är riktigt bra, allt ser som nytt ut.
Aldrig att vår sadel sett så fin ut som den gjorde!
Det torkade in snabbt på sadeln,
men på vårt träns var det tvunget att torka in mer.
Men himla vad fint det blev dagen efter, rikigt blänkte och var mjukt.

Vill ni ha en bra tvål och ett bra balsam så köp detta!
Kostade runt 200:- för båda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0