Hoppträning Wendy!

Nu är filmen klar, jag blev ganska nöjd med den! :)
Fina Wendy, hon har verkligen blivet bättre, nu har hon en egen bjudning.
Jag behöver inte tvinga över henne, nu vill hon hoppa och de är super kul!
Nu säger också Frida när jag kan rida långsammare och kan rida mer normalt, då har hon börjat hoppa mycket bättre.
Jag hoppas bara att hon är såhär på tävlingsbanorna också! :D ♥
Så jag kan iallafall börja hoppa LA på henne! :D
Så jag kan ha med Wendy på Annies tävlingar, för de skulle bi mycket roligare!♥

Kommentarer
Postat av: Thilda - Tanneryttarna

Det såg jätte bra ut!



sv: visst kan vi göra ett bloglovin byte om ni vill! :)

2012-04-08 @ 16:42:18
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Postat av: Alva

gu vad du måste ha tränat mycke! o.o din sits är så stilla! :D blir avis på dej fast du har nog tränat mer oxå x)

2012-04-09 @ 00:51:03
URL: http://alvadc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0