Sv på kommentarer!

Asså nu har jag verkligen en massa att svara på! :P
Jobbigt!
Detta är kommentarer från Mars.. så de är lite sena, dem kommentarerna från denna månaden kommer imon! :)






Tove om Våra Hästar!:
Är alla dina hästar, Wendy då är inte hon din? vad har hänt med henne varför är hon så rädd?

Tjingeling....TOVE <3
Svar: Asså de är inte "mina" hästar, de är familjens! Wendy rider jag åt en annan hon heter Emelie von Essen hon tävlar stor häst så de är därför jag har henne.
Jag vet faktiskt inte vad som har hänt, hon är osäker och jag försöker bilda upp hennes självförtorende, de går framåt! :D

Linnéa om Bilder från ute Sm 2011 del 3:
Superfina bilder <3<3
Hur stor är hästen? Är det din? :-)

Svar: Annie är 137 cm, japp de är min ponny! ;)

Jonna - tanneryttarna om Bilder från ute Sm 2011 del 3:
Grymt fina bilder! Jättefin häst och fin blogg :)

Svar: Tack så jätte mycket! :D


Wilma&klaraa om Knoppar eller inte knoppar.... de är frågan!!:
Tycker knoppar är snyggt på de flesta hästar, men på vissa passar det inte! Men aa hiss på knoppar! :)
Svar: Knoppar är grymt snyggt, men som du säger passar inte till alla!
Hiss hiss :D

Nathalie om Red ut på min fina!<3:
Hon är jättefin! Jättemysiga bilder.
Svar: Tack så jätte mycket! :D

Emilia om Red ut på min fina!<3:
hon är jättefin!! :)
Svar: Ja, Wendy är super fin! :D

Emma om Ni vet, jag vet!!:
Duktigt av dig att hoppa en så fin runda trots att du knappt ridit ponnyn innan! :D

Svar: Hihi jaa, fast de är Annie som är grymt duktig, de är hon som har gjort mig till den jag är idag! :D

Therese om Elit ong 2 Västervik!:
Oj va högt du hoppade!!
Va låg de på?:D
Svar: De hindret som är på bilden ligger på 110! ;)

Madeleine Sülla ([email protected]) om Ni vet, jag vet!!:
Ser ju jättebra ut med tanke på att du knappt ridit ponnyn! :D
Svar: Hihi, Annie som är grymt duktig, de är hon som har gjort mig till den jag är idag! :D

Olivia om Första dagen med Poetic Annie!<3:
Vilka mysiga bilder, hur länge har du haft henne?:)
Svar: Tack, jag har haft henne i 1 år och 3 månader ungefär ;)

Kimman om Godnatt!:
Eran blogg är typ den bästa som finns!! 
Läser den typ fem gånger varje dag och då är det alltid något nytt roligt att läsa, man blir glad när man går in här! 
Ni är bääääst! 
GO JUMPNERDS! 

Puss och Kram och hoppas allt är bra med er :D

Svar:

Asså, en sådan här kommentar blir vi jätte glad utav!


Rebecka ([email protected]) om Godmorgon alla bästa!:
SV; Tack så mycket. Ni med!!:d

Hur gör man sån här text längst ner där det står namnet i varje inlägg.
Om du fattade vad jag menade!!

Ha det bra ni med♥


Svar: Asså man gör en bild med sitt namn på, sen lägger man in den bilden i akivet och sen lägger man upp den hela tiden längst ner i inlägget ;)

Lätt som en plätt! :)

De ska vi, dsm!♥

Saknar denna lille plutten lite!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haft häst i samma stall som Wendy stått innan. Och måste säga att hon ser jättefin ut nu Julia - jättebra jobbat!! :)

All lycka till er båda i framtiden!

Kram Alexandra

2012-04-09 @ 23:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0