Prov Ridning Poetic Annie!

Jag hade 40 grades feber och jag kunde ändå hoppa en bana.
Jag kan säga att de hoppade rätt bra i huvudet.
När jag var påväg hem från Dalarna kunde jag aldrig ha trott att jag skulle få denna ponnyn av mina föräldrar jag verkligen Älskar Poetic Annie.
Hon har gett mit så mycket glädje så de finns bara inte!
Jag skulle kanppt inte kunna leva utan henne, nu är hon mitt liv!<3





Hoppas att ni gillar filmen, skriv gärna en kommentar och skriv hur ni tycker att jag red henne då! :)


Kommentarer
Postat av: lisa<33



Shit vad duktig du e, din ponny med! ;) <3

Hur hög är Annie?

Vad kostade Annie?

Vilken är din favorit tävling med henne?



Kram du är bäst JULIA <3<3<3<33<3 Min idol

2012-03-21 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0