Uttagen till Baltic cup :D

Fy så grymt!! :D
Min pappa anmälde mig som en annsökan för att vara med i Baltic cup, jag blev med som rankad 8 av 20 st :D
Är super glad, väldigt nervös redan!!

fatta jag blev uttagen till baltic :O De skulle jag aldrig tro att jag skulle få vara med på de!
jag ska tävla imot norge, danmark och finland :O hur coolt är inte de!!

Är de någon som fattar vad jag har skrivet??? :D


* Jeg blev indkaldt til Baltic Cup! :D
* Jeg ble innkalt til baltic cup! :D
* Olin laadittu Baltic Cup! :D


hehe, rätt grym är jag på olika språk eller så använder men google översättning ;)





Fatta jag och min älskling ska hoppa baltic cup :D
Åhh, va jag älskar denna ponny, de finns inga ord för de!
Jag fick den ponny jag alltid ha drömt om!!

Jag ska också få uppleva min dröm att få hoppa baltic cup med min dröm ponny!! :D

De är inte en dröm längre..... de ska bli verklighet!! ♥











Jag älskar dig galna lilla Poetic Annie!♥



Kommentarer
Postat av: sofia

Alla som anmäler sitt intresse får ju vara med =)

2012-03-08 @ 08:06:09
Postat av: Elsa

Grattis! :D

2012-03-08 @ 10:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0