FILMER!!

Nu är de såhär, att jag är jätte sugen på att göra en massa filmer nu.
Så de kommer vara såhär.
Min bästiis Elin gav mig ett tips om att jag ska ta betalt för att göra filmer!
För hon tyckte att jag gör dem bra lixom.
Så de ska jag göra nu.
Visst, jag ska inte precis ta 100:-
Men de kommer bli såhär!



- Första filmen jag gör till den personen kostar inte!
- Däremot om jag skulle göra en andra film så kommer de kosta 20:-
De är inte mycket, så allra första filmen jag gör till den personen är gratis!
Om jag göra fler till den kostar varje film 20kr.
För jag laddar ner musik och så, på de stället jag laddar ner musik där finns de inte alla låtar.
Så då måste jag köpa!
Sen tar de faktiskt tid att göra filmen.
Jag tycker de är kul att göra filmer, iallafall när dem tycker den är bra!
Såklart om jag gör en film och nu inte är nöjda med den så gör jag såklart om den ;)
Ni kan ge mig tips och funderingar precis som ni vill att eran film skulle vara.
Alla har en egen smak och såklart får ni också välja musik själva!
Om ni undrara över något kontakta mig på...



[email protected]
eller om ni är vän med mig på fb så chatta med mig där!
Eller smsa mig!!
Tack så mycket för ni läser våran blogg, ni är bäst!!♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det är frågestund på bloggen !! :D ♥

2012-04-08 @ 15:53:09
URL: http://allahovarimarken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0