Ridningen idag!

Annie:
Idag ska jag rida ett dressyrpass på Annie, är verkligen sugen på de idag känner jag.
Hon fick vila igår, för hon hade gått så bra dem dagarna innan.
Så imon blir de ett dressyrpass, jag hoppas att de inte regnar för då blire att rida inne i ridhuset.
För igår var de hoppträning ute, så jag känner inte för att bli blött och kall idag igen.
Wendy:
Henne idag ska jag rida ut på, en liten runda i skogen och så.
För Wendy ska skos idag på morgonen, och jag vet inte om pappa kör hem henne direkt till hässle.
För hon skos inne i stan, så jag vet inte om hon ska åka till hässle eller om hon ska stå kvar där lite med Wiper under dagen och jag rider henne istället.
För isåfall rider jag på henne också ett lite lättare dressyrpass, för hon gick helt klockrent på hoppträningen igår.
Så hon får gå ett lite lättare imon isåfall! :)
Ponnyerna känner jag nu är verkligen på top form! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0