Blogg namn?

Hej alla underbara bloggare.
Jag tycker det är verkligen synd att våran blogg slutade såhär men det blev bara så...

Så nu är jag verkligen sugen på att börja blogga själv just nu för ett tag eller kanske hela livet?
Men nu är den stora frågan vad fan ska jag heta?

Jag har fått en massa tips men jag vill ha flera tips något som verkligen skriker Julia Persson!!!

Och nu så säger jag detta innan jag får en massa kommentarer om detta tipset juliapersson.blogg.se går INTE det är redan upptaget tyvärr... :(
 
Den presonen som har en blogg och tipsar mig om deta bästa bloggnamnet får en länkning på min blogg när den är som bäst! ;) 


Så om någon snäll liten person hjälper mig med bloggnamn ett bra namn som låter bra inte världens bästa eller något i dena stilen för de tipset har jag redan fått allvarliga tips hörreni :)

Och tack alla er som fortfarande läser bloggen fast vi inte bloggar :P hahaha ni är för bäst!!! :D


 
 
 
 
 p.s asså jag skulle verkligen vilja heta något med Poetic Annie i men när jag har fler ponnyer/hästar så är det rätt tråkigt att heta en av allas hästars namn ;) 
så något annat inget juliaannie eller poeticannie eller juliaannie osv, tack så mycket! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

JuliaPoetic.blogg.se

Svar: asså jag skulle verkligen vilja heta något med Poetic Annie i men när jag har fler ponnyer/hästar så är det rätt tråkigt att heta en av allas hästars namn ;)
men tack ändå och tipsa mig om mer! <3
jumpnerds.blogg.se

2012-07-05 @ 17:06:02
URL: http://www.linaoshandy.blogg.se
Postat av: Lina

JuliaPerssons.blogg.se , PoeticAnnie.blogg.se

2012-07-05 @ 17:06:39
URL: http://www.linaoshandy.blogg.se
Postat av: Emelie

Starlight?(Julia.starlight) horse mind? Shadow of wonder? Star power? Ja hoppas du hittar något passande!;)

2012-07-05 @ 18:02:11
Postat av: kimman

perssonjulia, stallpersson, topclasspersson, topclassjulia eller nått sånt:D
pusspusssss ;)

2012-07-06 @ 07:52:49
URL: http://www.kimwiip.blogspot.com
Postat av: Olivia

Juliap.blogg.se,Juliapersson fast ta webblogg ist för blogg.se. Man kan välja när man gör bloggen :)

2012-07-06 @ 18:55:22
URL: http://teamjumps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0