Älskar min nya utrustning så jag bara döör.....

Det jag älskar mest med min utrustning det är min magplatta....
Asså det är något specielt med den, jag bara älskar den.

Magplattan är helt perfekt, utan en magplatta skulle jag inte kunna rida.
Vissa älskar sitt träns eller sadel, men jag älskar konsigt nog min magplatta (aa)

Biggest love in this world and i lika this love!♥




Fast min sadel eller hela min utrustning är det igentligen inget fel på, men jag älskar plattan..

Fast älskar min lill sadel också såklart ehihi!





Vad älskar ni mest av er utrustning?





Kommentarer
Postat av: Elin

Min JW-hjälm :D

2012-06-12 @ 18:21:56
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0