Idag har det varit....

Idag har det varit en lung dag, imon kommer det bli skola igen!
Sista veckan i 8an :D
Sedan bli det 9an sedan plugg till hopptränare! :D
Mitt mål att bli bra inom ridsporten, jag ska iallafall hålla på med hästar hela mitt liv om inte något händer det vill säga.
Men det är många eller många.... jätte många tycker att jag ska bli hopptränare eller något liknande.
För jag har en stor chans att bli duktig och jag gillar att lära ut till andra och gillar nygga upp banor och linjer osv!
Det vet iallafall Emelie väldigt mycket, hihi!
Det är alltid jag som ställer och säger hur allt ska vara och det är de jag älskar.
Först måste jag komma långt på ponny så jag bli duktig där.... sen måste jag minst komma upp på 140 på storhäst.
Men jag hoppas att jag kommer upp dit, för någon av våra avkommor kommer säkert hoppa det.
Ska redan iår eller jag ska se till att börja på storhäst i år.
För jag är verkligen laddad att gå in på det nu, det är några som tycker att jag ska rida D ponny mer.
Men jag tycker jag har varit i den fromten redan och då hade jag Wendy!♥
Hoppade iallafall msv b på träning hemma så det är lungt, det är mest att jag ska hitta den rätta stor hästen för mig.
Jag vill ha en stor häst som....
* är max 165 i manken
* hoppar minst 130
* inte yngre än 10 år eller äldre än 20 år
* spelar ingen roll om den har varit avelsto om man kan rida igång den och tävla iaf upp till 120.
* Antigen köpa eller lånas ut helst lånas ut!
Om ni har den hästen, tveka inte att kontakta mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0