Soommarloov! :D

Asså, fyfan så gött!
Inte sola på flera veckor, det kallar jag sommarlov! :D
Jag ska verkligen ta vara på denna sommaren, rida mycket vara med vänner tävla allt ska bli helt perfekt.
Sommarens första täcken hoppas jag bli bäst, imon är det tävling och då ska det röda täcket vara mitt!
Det ska bara bli mitt, ska rida hur bra som helst och jag ska vissa att dem har valt rätt preson för att rida NM.
Detta kommer bli världens bästa sommar, det måste också visa det för mig imon...
En visst i msv b skulle sitta väldigt bra!
jag vill, Annie vill
jag ska, Annie ska
jag kan, Annie kan
Best team ever!
Det bästa jag har och det bästa jag alltid har haft mitt ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0