Älgar

Om det är något jag är skit rädd för när jag rider ut så är det älgar!
Mina kompisar har sett älgar där vi rider och några i ett annat stall med.

Inte för att det går göra något åt det men det är sjukt läskigt!
Nu för tiden rider jag inte ut själv bara för att jag inte vill träffa älgar.
Speciellt inte om jag är själv heller.



Nu kanske ni tror att Salsa aldrig får ridas ut men det är klart hon får!
Jag rider bara ut med andra, och min syster rider ut jätte mycket.
Hon verkar inte bry sig om dom haha! ;)

Jag har aldrig träffat en älg när jag ridit ut och vill inte det heller.
Alla säger ju att dom är så rent ut sagt jvla stooorrrraa!!

Som när jag och Julia red ut i veckan, jag var totalt livrädd haha!
Om jag skulle se en älg hade jag nog antingen blivit helt stilla elle skrikit.
Jag hade nog hamnat i en stor chock! ;)

Julia tyckte jag var så rädd att hon trodde jag skulle svimma,
inte så bra och svimma när det kommer en älg!

Pappa tycker jag är töntig, han vill se älgarna istället.
Konstigt, dom är skit äckliga..


Bilderna är från Google.

image description

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha satt och läste er blogg och helt plötsligt kom det upp en älg xD Tyckte det var lite kul. Passade inte redigt in.. Men fin blogg har ni! ;)

2012-03-01 @ 21:22:51
URL: http://josefiinnilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0