Är de någon mer som tycker som jag?

Är de någon mer som tycker som jag, att Bocaj stövlarna är inte jätte snygg!
Jag tycker inte att Bocaj stövlarna är jätte snygga.
De är helt ok, men jag skulle inte vilja ha dem..
De är jätte många som har dem, alla säger att de är super sköna.
Jag har tesatat ett par sådana och jag tycket också att de var sköna, men inte snygga!!
De är jätte tråkigt, stövlarna säger inte bara hejsan.... de säger hejsan känner jag dig!
Fattar ni?
De är inte precis åhh, dem till jag ha! Dem är mer, åhh så fina stövlar!
Dem är sköna dem köper vi för skoj skull typ så...



Håller någon med mig, eller är nu helt imot mig?


detta är precis som jag tycker, vad tycker ni?
Bocaj, tror inte de! helt vanliga läder stövlar.... jaaa tack! :D

Men bocaj passar verkligen vissa ryttare, men verkligen inte mig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte dem äkta bocaj

2012-03-05 @ 10:32:41
Postat av: hanna M

DET E INTE ÄKTA BOCAJ PÅ BILDEN! ;)



haha, jag tkr iaf att dom e snygga o dom passar mig iaf! ;)<3

2012-03-05 @ 20:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0