Fixat med bloggen nu

Hela måndagen är snart klar och två riktiga tills imon.
Guttguttiguttgutt om jag får säga! (testa säg det snabbt, de är kul, hehe!)

Men iallafall så ska jag hoppa in iduschen, eller nä gå in i duschen,
för säkerhetens skull haha! Vill inte slå ihjäl mig precis men okej.
Efter det ska jag upp och gosa ner mig i soffa och glo på tv.
Om det finns något bra vill säga som det inte kommer göra menmen..

Kan ni gissa vad jag ska göra sen?
Jo, sooooooooovvvvaaa! Som den sömntuta jag är.
Fast jag hatar sova på kvällen och älska sova på morgonen! :D

Onödigt inlägg som jag skulle sluta skriva så mycket,
men jag har trappat ner dom iallafall vilket är jätte bra ju ;)
Fast det är ju onödigt om jag ska sudda allt jag redan skrivit.
För rätt långt blev det.

Men tack och adjö för mig ikväll, hoppas ni har det bra fina läsare! <3

Kommentarer
Postat av: Clara

Hur gör man tidsinställda ? Er blogg är bäst

2012-03-18 @ 08:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0