Vill verkligen tävla!

Det är verkligen det jag vill göra nu, ut och tävla!
Saknar verkligen det, var hur längesen som helst.
2012 skulle ju bli ett jätte bra tävlingsår för mig,
Verkar som jag får vänta lite med det, tyvärr!
Men ska verkligen komma ut på ett par nu i vår iallafall.
I sommar måste jag verkligen åka runt, det ska jag verkligen försöka.
Och i höst ni, då smäller det! Då ska jag verkligen komma ut.
Är så less på att bara vara hemma och rida hela tiden,
Man blir inte lika taggad att träna liksom.
image description
Om vädret är piss dåligt och man inte har ridhus nära vill jag inte rida helst.
Men hade jag haft en häst att tävla med hade jag tränat i alla väder!
Hästen måste ju orka och vara fräsch! ;) inte sant?
Men nu med salsa när vi inte åker någonstans så känns det tråkigt,
Förhoppningsvis kommer det bli fint väder nu så man kan rida mer,
För jag vill lämna tillbaka en 100 gånger Salsa än vad vi fick :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0