Hästlastbil!

Åhh, jag och Emelie måste bara spara ihop till en sådan här! O_o
Den vill jag verkligen ha, så jävla grymmt snygg! :O
Min favorit färg  är iallafall rosa, vet iallafall att Emelie gillar rosa! :D
Och min familj som har så många hästar skulle verkligen behöva ha en lastbil.
De är verkligen så mycket smidigare på tävlingar och allt!
Man kan ha med sig flera hästar, man kan också bo där i.
Man bor också på tävlingsplatsen som brukar vara tusen gånger roligare att bo på.
Så jag vill verkligen ha en lastbil.
Dock finns de så mycket mer viktigare saker vi behöver mer än en lastbil!
När jag går runt på tävlingarna och verkligen inget att göra, då går jag och kollar på sådana här gooodddiinnggarr.
Alltså hästlastbilar!
Jag och Emelie har skämtat om att vi ska bygga en lastbil :P
hehe, de har vi sakt i början utav 7an.... hihi.
Men de har inte redigt blivit någon än, för de kostar så grymmt mycket pengar både att köpa och göra om dem.
Jag tycker de är as snyggt att komma med lastbil, men har verkligen inte imot transporter.
För dem är jätte smidiga om man ska bara ha med sig en ponny eller en stor häst!
För istället att köra runt med en stor lastbil med en liten ponny i!
Nja inte så roligt kanske?
Är de någon utav er som har en hästlastbil? :)
Hur ser den ut och hur många hästar får in i den... bodel?




Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: fin blogg!:)gärna:D

2012-05-15 @ 12:09:28
URL: http://ellenvahlstrom.blogg.se/
Postat av: Jessika

Sv; Tack dsm:D<3 Jao,jag följer dig nu^^)

2012-05-15 @ 13:38:28
URL: http://jessyyy.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag har en, 6 hästplatser och en stor bodel :D mihihhihi kom och bo i min vettja Julia , på meetings :DD <3

2012-05-15 @ 20:39:59
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0