Mer bilder på Svea

Här kommer 2 bilder på Svea och mig sen tävling, förra gången var det några från framhoppningen, denna gången blev det ett par bilder från banan!

Det kommer två till senare från banan då det inte går att lägga upp så många i taget från blogg.se appen :)

Haha och ja, jag vet att det ser lite sådär ut men hon hoppade för alla på tävlingen och lite till ungefär ;)

Hade full koll på att försöka hitta ett bra tempo och att jag inte skulle tabba mig så vi kom fel och skulle krascha en gång till, det är den största anledningen.

/ Emelie

Gillar galopp bilden, vilken är er favvo?


Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar också galoppbilden, superfin!:D

2012-05-02 @ 16:13:43
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0