Red Jimbo idag

Efter jag ridit Salsa drog jag in till ridhuset igen och red lektion. Hanna fotade mig så imon tror jag att jag får en massa bilder :D hon sa att dom blev bra och det tror jag med.

Han gick skit bra idag, arbetade på rätt från start och var alert hela passet. Ofta kröker han bara på nacken med alla barn så varje gång jag rider han så får jag jobba med att han ska arbeta med bakbenen också, vilket går hur bra som helst nu!

Dock tjuvar han lite när man ställer han så jobbade på volt och böjde han. Vi jobbade mycket med galopp och övergångar därifrån. Han slappnade av mycket fint på slutet, duktig ponny!

Går bara bättre och bättre med han nu, i princip alla knappar sitter nu. Längtar verkligen tills jag får bilderna imorgon, tror dem är super! :D

/ Emelie

gamla bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0