Snart åker Emelie :((((

Snart åker Emelie och så är jag själv på bloggen i en vecka!
Jätte tråkigt, aja imon åker iallafall jag till Flyinge och ska tävla.
Men jag ska försöka göra så många inlägg som möjligt nu när jag är borta, låter de bra?
Ska uppdatera från min mobil om den nu vill fungera.... appen till blogg.se vill inte fungera ibland!
Och de är jätte jobbigt.
Kommer sakna dig bästiis hur mycket som helst, tårarna bara rinner när jag tänker att du kommer vara borta en hel vecka.... saknaden är stor!♥

Kommentarer
Postat av: My

sv: javisst, men säg till när du följer mig, så börjar jag följa dig då! :)

2012-05-11 @ 06:21:41
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0