Är på en föreläsning!

Jag och Emelie och några till är på en föreläsning.
Den är om kränkning i sporter.
Jag tyckte ändå de var mycket bra saker han nämnde på föreläsningen. :)

Jag tycker de finns väldigt mycket kränkning i ridsporten!
Iallafall de vi tog upp, de har jag hört mycket om!
De tycker inte jag är ok.

Jag själv har blivit kränkt mycket inom ridsporten och de tycker inte jag är ok!
Jag tycker inte att man ska kränka folk ex att säja fy så fula kläder hon har eller åhh, hon har bara förstört den hästen totalt.

Alla pratar skit och alla har kräkt någon!
Så alla är lika dåliga, ingen är bättre än Någon annan!
Alla är precis lika dana, bara så ni ska veta de.

/ Julia


Kommentarer
Postat av: Karolina & Olivia - hästblogg

hej fin blogg! Följa varann via bloglovin? kram! :)

2012-04-02 @ 20:45:46
URL: http://ponnybruttornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0