Bästaste Fanny! ♥

















Denna ponnyn har gett mig väldigt mycket, bästa sötaste roligaste Fanny ♥
Hon har nu stått på ridskolan väldigt lääänge och det är dags för henne att pensioneras.
Fanny är till salu och jag lovar er att ni kommer få mycket kul med henne om ni köper henne. Hon har verkligen ett hjärta av guld, världens goaste personlighet!

Ni ska veta att hon är king på öppna, skänkelvikning och allt där emellan,
och hennes hoppteknink är inget att klaga på.
Hade hon vart yngre hade jag köpt henne för längesen,
detta är en ponny som lärt mig otroligt, och hur många andra som helst.

Fanny är verkligen värd ett jätte bra hem efter allt bra hon gjort på ridskolan,
hoppas verkligen hon kommer till ett hem där hon kan stanna hela sitt liv.
Det är hon värd! ♥

Länk till hennes annons finns HÄR.




Kommentarer
Postat av: Theresia - FOTO&HÄSTAR

Sv: Jaha, bra att veta. Trodde typ dom tränade de oftare och som man ser det så ser det nog mycket värre än va det egentligen är då ;) <3

2012-04-19 @ 10:17:46
URL: http://theresiasandahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0