Fortsättning!

Japp, efter Weron så var jag och sophie inne på kontoret i ridskolan.
Frida och Annelie var där.
Ridskolan har teori vecka, så idag hade vi fångarna i stallet.

De var kul, jag och Emelie hade en sel.
Vi hade spindel nätet, de var en svår lek märket vi! De var bara en grupp som fattade ett man skulle tänka lite.
Inte ta dem lätta hållen först!

Iallafall, så var jag också sophie på kontoret.
Frida sa kom på någon bra och rolig gåta.

Tänkte för mig själv en stund och började skritta!

Gåtan lyder såhär:

Vad är de som går och går i stallgången men vet inte vad den ska göra?

Du som kommer på svaret kommentera och svara.
Den första som har rätt vinner en läkning!

Dem jag har berättat detta för vinner inte! ;)

HAHAH, detta kommer bli kul! :D

Red wendy efter allt detta.
Hon gick super, hur de gick kommer senare! :)

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0