Känner mig hemsk

Bloggade typ inget igår, men hade ingen tid. Direkt efter skolan åkte jag på konfa och sen åkte jag till Salsa.

Skrittade ut och det gick bra, hon skötte sig som vanligt! ;) förutom att det regnade hur mycket som helst så var allt som vanligt. Blev jätte blöt :(

När jag ridit henne drog jag till hoppträningen. Och den var ute så blev väldigt blöt där med. Annars vet ni ju att jag bloggar när jag ridit med lite bilder och sen när jag åker någonstans men eftersom jag var blöt som en fisk så kunde jag inte blogga.

Men det ska jag ta igen nu under dagen så var inte oroliga. För ni vet ju redan att Jumpnerds är bäst och kommer bli mer än bäst till slut! :D

/ Emelie

Förutom att jag ser mycket längre ut än vad jag är och Julias ser ovanligt mycket kortare än vad hon är så gillar jag bilden, GO JUMPNERDS! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0