Låg uppdatering!

Har varit i stallet nästan hela dagen! :D

Började med att cykla till stallet i de fina vädret.
De var fint väder men kallt, för kallt! :/
Cyklade runt halv 1 för att ta in hästarna, Ramona och Annie skulle skos! :)

Samtidigt som de skoddes red jag Weron.

Weron H: Weron är Johanna min systers unghäst.
Hon är bort rest i 3 dagar nu, så de är jag och Matilda som får rida nu! :D
Matilda red Weron igår så de var min dag idag! :D

Jag har bara ridet Weron 1 gång innan, de var för jätte länge sen.
Han har väldigt långa ben så när han var mindre snubblade han alltid på sina ben.
En gång gick han till och med ner huvudet i baken för att han snubblade men han gick lika snabbt upp på benen igen! :P

Han snubblade inte en ända gång idag, de var också cp träning.
Men jag fick rida på hela ridhuset, tur som jag hade! :)

Han var fin, lite för seg för en av mina sorters häst som jag skulle vilja ha.
Men han var helt ok! :)

Skrittade fram och av ute, visste inte om han var snäll eller dum när man red ute.
Men de gick bra, han var lite spänd när jag skrittade fram ute.
Men snäll när jag skrittade av.


Detta blev ganska mycket så de kommet ett till inlägg lite senare om resten av dagen! ;)


Ha de bra! <3



/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0