Någon som vill leka påskkyckling?


Så grymt ful, kan bara hoppas på att den ser snyggare ut på riktigt,
never att jag skulle köpa en kyckling piké för 649kr asså.
Hahah, tycker helt ärligt den var fruktansvärt ful.
Gul är inte min absolut bästa favvofärg men detta gick över gränsen.



Dock tyckte jag dessa av samma modell var helt okej,
sen att dom inte var jätte roliga tycker dom ser lite tråkiga ut.
Men färgerna var snygga på de här två, den rosa var snyggast! ;)

Vad tycker ni om dessa pikéer? Är dom något att ha?



Kommentarer
Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Jag struntar ärligt talat var det är för typ av tröja. men har jag gula lindor och schabrak har jag givetvis en gul tröja OM jag vill matcha :)

2012-04-19 @ 15:08:01
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0