Outfits Rund 2!

Denna outfitsen tycker jag är super snygg.
Denna tycker jag skulle passa till alla, vilken ponny/häst dem än har.
För blått passar till alllt och de är ändå snyggt.
Häst:
Schabraket tycker jag är snyggt, väldrigt enkel desige lätt att man skulle vilja köpa.
Benskydden dem tycker jag att de skulle kunna vara lite mer snyggare.
Kanske skulle kunna hända lite mer på dem, de ser lite tråkiga ut.
och tränset snyggt, väldgit enkel, lite gammalt ser de ut att vara.
Men de är ändå helt ok snyggt!
Ryttare:
Stövlarna tycker jag är mycket snygga, men de passar inte till alla.
Var inne på att vilja köpa ett par sådana, men de skulle inte passa min outfits till tävling redigt.
Sen skulle man nog inte bara vilja ha ett par sådana, de är lätt att man trötnar på ett par sådana i lite ovanliga färger på stövlar.
Ridbyxorna  helst ok, också här lite enkla men snygga iallafall!
Tröjan och hjälmen är inget att kommentera om, de är snyggt iallafall. :)

vad tycker ni?

Jag hissar faktiskt allt denna outfitsen, mycket snygg vardags outfits!
Vad tycker ni då, skulle ni vilja ha på er detta en dag i stallet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0