Prescott idag!

Red på banan och det gick bra, satt upp uppe vid stallet och red ner till ute banan och han skötte sig. Skrittade en stund sen travade jag länge. Galopperade och han lyssnade bra.

Travade över en bom och sen galopperade jag över ett kryss och det gick jätte bra. Han lyssnade både framåt och bakåt hela passet. Blev inte trött efter en stund utan jobbade på bra hela ridpasset.

Jag och Julia skrittade av dom på vägen sedan och det gick bra det med.
Han var fin och duktigt :)

/ Emelie

Visst är han skit söt? :D


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; Tack <3 eran är underbar!

Jag följer gärna er :D

2012-04-15 @ 20:11:55
URL: http://ellenkjellstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0