Red ut med min bästa!♥

Skulle igentligen rida ut med Emelie och Hanna galopprundan.
Men de ville inte jag, för de är jätte långt för mig som står en dit bort från hanna och emelies stall.
Så jag skulle rida ut galopprundan själv, men då ringde jag Ebba och frågade vart hon var.
Tur som jag hade var hon och red ut med sin kusin.
Så då red jag ut galopprundan med dem! :D♥
Annie fick galoppera först, hon tyckte de var super kul.
Aa, jag då tönten galopperade i först i lugn galopp, för jag visste inte hur Annie skulle reagera med andra ponny backom sig ;)
Men de gick super bra, så jag stälde mig upp och lätt Annie galoppera på lite mer.
De gick också jätte bra, Annie lyssnade jätte bra! :D
Vi travde lite och sen galopperade vi lite och skrittade sen galopp, skritt galopp och sen travade vi sista sträckan.
Asså detta skritt galopp sktt galopp, asså de gjorde vi på vissa ställen där man skulle trava och galoppera och sakta av ;)
Hihi, kul som jag hade i galoppen så kom en lång vatten pöl :D
Hihi, Annie hoppade över den... i backgrunden när Annie hoppade
Åhh, jävlar :* Söt äru Ebba! :D
Annie hoppar alltid över vatten pölar eller stenar som är i marken :)
Annie var jätte duktig, hon har verkligen vunnit mitt självförtorende för henne! :*
Sen gick vi en runda i skogen, vi skulle gå över en bäck.
Annie ville inte gå i den, den var jätte bred.
Men sen drev jag verkligen på henne hon gick några steg, sen hoppade rakt upp i luften till andra sidan.
Hihi, söt är hon min älskling!
De gick iallafall bra! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0