Skola!

Nu är jag i skolan, har snart lunch!

Jag har bara 2 lektioner efter lunch, då direkt cyklar jag och Elin till stallet.
För Elin ska in på Charlies och ska köpa ett par ridbyxor!
Och jag vill gå in dit för att kolla lite på schabrak och träns! :)

Sen ska jag rida Annie inann kl 4, för då ska hon masseras.
Sen ska jag och Thezzan kanske åka till hässle och hjälpa till med våran fölunge.
För vi ska släppa den i hagen för första gången idag om de inte regnar.
Thezzan ska såklart fota lilla fölien. ;)




Vi fick också en till fölunge igår kl halv 6 på morgonen, eller de är inte våran!
De är en travare som står bara i vårat stall och som ska föla!
De blev en hingst, de kommer nog också lite bilder på den under veckan! :)




Sen ska vi köra in Wendy för att jkag ska rida henne och knoppa henne till tävlingen imon! :)
Hon ska bli finfin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0