Sorry dålig uppdatering!

Men jag har varit i skolan sen åkte jag direkt till stallet red!
Hopptränade Annie idag!
Hon var super duktig! :D vi hoppade teknink övningar och hon var jätte fin.
Man märker jätte väl, Annie bryr sig inte alls om små hinder, för då blir hon lite stark och springer iväg.
När de bli stora hinder eller stora och stora.... men iallafall 100/110 då börjar Annie lyssna mer! ;)
De gick som sakt jätte bra, är väll taggad till tävlingen i helgen!
Mer om tävlingen får ni veta senare! :)
Emelie filmade mig när jag hopptränade, är de någon som vill se en film? :D♥
Fina flicka!♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jaaaa!

2012-04-11 @ 23:25:59
Postat av: Emilia

Jaaa !!!

2012-04-12 @ 06:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0