Spooks vs CRW?

När Hööks släppte sina senaste kläder så hade dom en ny kavaj,
en väldigt snarlik kopia av Spooks kavajerna.
Tycker det är så tråkigt att Hööks i princip alltid ska härma andra märken.

Dom är inte helt lika men man ser tydligt att dom har härmat Spooks om man kan säga så, riktigt tråkigt då jag inte tycker Hööks kan göra egna unika kläder.
Tycker att det är på gott och ont företag gör liknade kopior av andra saker.
Tråkigt då dom inte kan hitta på egna klädersplagg själva,
men samtidigt bra då dom ofta är billigare.
Och de som inte har råd med den äkta, i detta fallet kavajen,
kan köpa en nästan likadan kavaj till ett pris som kanske passar den.


Vilken föredrar ni av Spooks kavajen eller Hööks kavajen?
Själv väljer jag väldigt lätt Spooks kavajen! Mitt sommarköp :D


Kommentarer
Postat av: Emilia

Spooks kavajen!! Det är mycket snyggare tycker jag!! ;)

2012-04-19 @ 16:20:44
Postat av: Alexandra

Spooks kavajen!! :)

2012-04-19 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0