Tävlingen

Det gick jätte bra, eller haha det gick okej! ;)
Iallafall jag hoppade bara en klass, fick bli en LD.

Som ni vet gick det skit dåligt på hoppningen innan tävlingen,
så det är därför det gick jag tycker det gick så bra som det gick.

image description

Iallafall var hon väldigt het, som vanligt då haha.
På framhoppningen var hon rätt så kontrollerbar,
på räcket stämde allt men oxern gick inte så värst bra..
Vi kraschade rätt in i den och stackars Svea gick typ omkull,
hon stannade först och sen så snäll som hon är försökte hon hoppa men landade mitt emellan och trillade ner med huvudet i marken, men som tur var skadade hon sig inte.
Och att det blev som det var mitt fel men sen gick det bra.

image description

image description

Sen inne på banan var det full ös kan jag säga.
Vi kom lite halv dåligt på ettan, okej på tvåan, trean gick det för fort på, fyran blev ett cpe hopp och femman med, sexan och sjuan gick det väääldigt fort men dem kändes bäst.

image description

Sen travade jag av och skrittade av och sen åkte vi hem.
Är nöjd med henne för att knappt hoppat henne.

Blev nolla och eftersom resultaten cpar för mig kan jag ej se dem.
Men jag tror jag var snabbast med ungefär 4 sekunder, upps haha! ;)

image description

Skrutt Svea, haha visst ser hon inte ut att vara 133.5 i mankhöjd? ;)
Och ja, dåliga iphone bilder men riktiga bilder kommer, väntar på dom.
Det bästa, dom är jätte fina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0