Varför jag var lite nere igår

Det beror på att jag hoppade Svea igår och vad ska jag säga?
Gick ju kanske inte precis jätte bra.
Hon trampade om på varje hinder, surade emot och ville inte som jag vill, inget stämde liksom.

Kändes allt annat än bra tills tävlingen på söndag.
Jag vet att Svea inte alltid är lätt att hoppa då hon är speciell,
kommer aldrig att gå och förklara och jag har i stort sett aldrig hoppat henne.

Känns hur jvla fel att åka iväg på söndag men har tänkt lite på det,
kommer åka dit, rida fram och förmodligen hoppa fram och se hur det känns,
känns det helt åt skogen så går jag inte in på banan..

Vill inte sabba det lilla självförtroende som jag har kvar sen en tid tillbaka i hoppningen, det är det inte värt.
Isåfall blir det hem och träna lite till och sen får man se om det går bättre.


Haha, aa detta är då Svea haha ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0