Weron ridpass!

Han var rätt seg idag, men jag tror att han testade mig lite!
Men jag mest red ut och red lite framåt och lite bakåt.
Skulle få han och lyssna lite på mig, han har så stor galopp som jag är inte är redigt van i.
Så de var lite oskönt, men de gick bra.
Jag försökte flytta han lite för skäncklen, han lyssnade inte så bra!
Så jag fick ta ett dressyr och plutta på lite, då gick de mycket bättre! :)
Jag hade ponny sporrar dem jag har på Wendy nu, men inte visste jag att inte han brukas rida med dem.
Istället rids han men rullsporrar! :)
De är som en rund platta som rullar när man driver, de tycker jag är jätte bra!
Dem funkar jätte bra på vissa hästar och vissa inte.
Dem med Weron funkar jätte bra, för han är lite seg! ;)
Men han var fin i övrigt :)
Längtar tills jag ska börja rida stor häst! :D
Dem ser lite vassa ut, men de tycker inte jag att de är!
Är de någon utav er om har dessa sporrar?
Isåfall vad tycker ni om dem eller vad tycker ni som inte har sådana?
Skulle ni vilja testa dem?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0