Dålig uppdatering...

För jag har varit och tävlat hela dagen..
Msv a idag gick jätte bra, vi fick åter igen 4 fel. ;)
Rev in i kombinationen, men de var mitt fel. Hållde i henne lite för mycket så hon kom nära.
Men hon var helt super bra och allt bara satt där, dock kom jag precis utan för placerng.
Sista ryttaren slog mig :/
Aja jag är nöjd, de var ju första tävlingen för året.
Jag tycker själv att jag har kommit in i detta vilken galopp jag ska ha.
Nu är allt super bra, ska bara finslippa de sista, sen är jag och Annie som står högst upp på prispallen nästa gång!



Men nu är de bara att ladda om till första omg i Eliten (Y)
Vårat jag ska lungt till strömsholm, där jag verkligen skulle vilja rida.
De är bara därför jag mest är med i Elitlaget för att få hoppa strömholm :D
Awesome!♥


Vem vill inte hoppa i strömme? hihi, juste alla vill! :D





Kommentarer
Postat av: my

Så nära med nollan, men jättebra ändå! Ni kommer vara i topp i år :D

2012-02-19 @ 20:32:07
URL: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0