Duuktiig duuktiig flicka Wendy!

Hopptränade Wendy, hon gick helt klockrent!! :D
Hon hoppade över alla hindrena, visst hon var lite dum i början.
Men vi trav hoppade, så de gick ju rätt långsamt så hon han ju titta till och tönta sig lite!
Men hon kom över alla hinder och var super duktig.
Hoppade fram med dressyr spö, bara för att vissa att hon ska hoppa.
Efter när vi hade ungefär hoppat alla hinder, så bytte jag till ett hopp spö!
Ska ju tävla i helgen, då får man inte tävla med drssyr spö.
Så jag tränade med de kosta idag, de gick bra också.
Hon stannade inte änns med de!
Jag hoppade bana, hon tänkte inte äns stanna.
För utom till sista hindret, där de var en rund vatten matta under.
Som hon hade hoppat innan, men de var en oxer och hon kom stort men hon hoppade ändå.
Utan att jag använde spö eller mycket ben! :D

Så jag är verkligen super nöjd med dagens träning!

Elin malmgren ska vara min "hästskötare" på lördag när jag ska tävla.
Hon ska hänga med, kolla och hjälpa mig osv! :)
Är ju också Elit omg 1 :D de ska vara i Jönköping ungefär 1 timme ifrån bara!

Så de är nära och bra!





Är de någon som vill se från hoppträningen?
De var snälla Emelie som filmade!♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0