En andra chans!?

Hmm.. Ska jag ge det en chans till eller inte?
Det är Jimbo som står på vår ridskola, hoppade han på förra P&J.
Han hoppar jätte bra och har hoppar 110 på Fenix där han står.

Problemet är bara det att han är så sjukt sällskapssjuk..
Han vill bara iväg till dom andra hästarna.

För vi vägrade typ 149897895856 ggr den tävlingen,
och varje gång vände han till den andra hästen inne på banan..

Till slut gav han upp lite iallafall och hoppade typ 4 hinder i rad eller nått.
Kändes rätt bra och sista hindret kändes perfect! <3

Han är rätt töntig av sig också, inte jätte tittig men lite töntig.
Vet inte om jag känner för att ge honom en andra chans till?
Kanske bättre och vara själv inne på banan eller ha två hästar till inne?
Så det kan stå en på varje kortsida.
Men det kanske inte håller i längden sen men ändå.

Vad tycker ni, ska jag hoppa han en gång eller ta en annan?
Hjälp mig, speciellt ni som vet vilka som står på ridskolan ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0