Finastee!<3

Imon ska jag dela nästan hela dagen men min fina.♥

Först på morgonen imon ska jag rida Annie! Ett dressyr blandat med mjukdels rörelser.
Så hon blir mycket mjuk i hela kroppen!
Osen jag ska hem äta lite middag sen kommer Emelies Mamma och Emelie hämta mig hemma här hos mig, då ska vi till Hässle och rida!! :D
Vi tänkte rida ut en liten runda på mina ponnyer!
Emelie ska få ta B ponnyn (ariel) och jag ska D ponnyn (wendy) :D
De ska nog gå bra, de är bara de att.....
Ariel vet jag inte om hon är trafik säker :P eller om hon är snäll att galoppera ut lite :P
Och Wendy är rätt tittig och jag vet inte heller där om hon är trafik säker :P
aja, de får gå som de går imon! :)
Jag och Emelie ska iallafall ha kul, vi kan iallafall att styrnigen på Ariel fungerar som vanligt ;)
För hon vilade ju idag, så hon är nog rätt pigg!

Iallafall sen ska vi hem till Emelie äta lite sen ska vi till stallet bygga banan till helgens tävligar (Y)
Jag ska ju ändå inte hoppa första klassen (synd annars kunde jag gå banan)
Jag får också kanske träffa några vänner från andra ställen i världen som kommer hit och tävlar! :D

Jag ska också filma Emelie när hon rider lektion på loka ;)De är en ponny från ridskolan! :)
Jätte söt iallafall!
De ska rida lite markarbete, filmen kommer nog om vi har tur på fredag kväll.
Om jag hinner göra klart den, jag har så många filmer jag ska blr klar med nu!!
Jag hinner knappt inte med... :P

Och kl halv 8 eller när de va så är de US möte!
US är en sorts förening eller en klubb eller vad vi nu är :P
HAha, iallafall så håller vi i ex övernattningar, kiosk personal, sköttardagar och andra smått och gått saker :D
men jag vet inte, de är inte så kul längre att vara med i de!
Och jag känner att jag inte har tid med sådant... de roligaste är bara övernattningarna HAHA, eller spökrundorna rätta sakt!

För alla är så rädda :D hihi de är så kul! :P
HAHA, nejdå nu är jag taskig men de är kul ;)
Lite iallafall, de beror också på vem man springer runt med ;)
Man själv är så jävla rädd när man ska gömma sig i stallen :O
HAHA, då är man inte kartig kan kan jag säga!!




sen ska vi hem och blogga!!
Vi kommer nog att blogga lite på mobilen osv!!
 så ni kommer ändå att ha något att läsa om, jag ska göra tidsinställda inlägg också!
Så missa inte de....



Min fina & Jag! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0